Гарантія та повернення
Виробник гарантує працездатність і відповідність технічним характеристикам кожного свого годинника. Перед відправкою годинники перевіряються, тому заводське пакування у вигляді плівки відсутнє. Всі годинники поставляються в оригінальному пакуванні від виробника та з інструкцією на англійській мові / польській мові, якщо вона передбачена виробником.
Гарантійний випадок
Всі годинники мають офіційну гарантію від нашого постачальника, термін гарантії на кожен виріб вказаний в технічних характеристиках товару. При виникненні гарантійного випадку - звертайтеся до нас, ми відправимо годинник постачальнику, який відповідає за гарантійне обслуговування.
Повернення товару неналежної якості
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ - ПРОВОДИТЬСЯ У ВИПАДКУ ЗАВОДСЬКОГО БРАКУ, НЕ ДОВШЕ 14 ДНІВ З МОМЕНТУ ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ.
ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ КЛІЄНТУ - ПРОВОДИТЬСЯ ПІСЛЯ ПРИБУТТЯ ТОВАРУ НАЗАД НА СКЛАД КОМПАНІЇ І ПЕРЕВІРКИ ЙОГО СТАНУ.
Доставка товарів здійснюється зручним для покупця способом, припускаючи транспортування продукції в обговорені терміни. Повернення товару оплачується покупцем.
Обмін і повернення товару належної якості
Відповідно до ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів", споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався: коробка не пошкоджена, всі захисні плівки на годиннику на місці, а сам годинник без мікроподряпин і слідів носіння. Доставку поверненого товару оплачує покупець.