Чоловічий годинник CASIO MW-240-1E3VEF
- Виробник: Casio
- Модель: CASIO MW-240-1E3VEF
- Гарантія: 36 місяців
- Колір ремінця: Чорний
- Колір циферблата: Чорний
- Матеріал ремінця: Пластик
- Механізм: Кварцовий
- Стать: Чоловічий
- Тип: Аналоговий
- Тип скла: Акрилове
- Форма циферблата: Кругла
- Функції: Водонепроникний
- Ширина корпусу, мм: 44
Опис годинника CASIO MW-240-1E3VEF
Casio MW-240-1E3VEF - це зручні класичні годинники. Він виготовлений із пластику, тільки конверт знизу виготовлений зі сталі. Великий двоколірний циферблат надає годиннику оригінальний вигляд. Контрастні срібні годинники дозволяють легко читати час. Пластик, з якого виготовлений годинник, дозволяє ідеально прилягати до зап'ястя. Клас водонепроникності цієї моделі 50М, це дозволяє плавати в годиннику.
Casio є однією з найбільших годинників у світі. Завдяки своїм багаторічним традиціям і постійній готовності впроваджувати нові інновації, цей бренд лідирує у встановленні нових тенденцій у годинниковій індустрії. У компанії є годинники за доступними цінами, і кожен з них є підтвердженням якості, підписаним брендом Casio . Знакові колекції, такі як G-Shock , Protrek або Edifice , назавжди стали частиною культури та сердець любителів годинників з усього світу.
Специфікація годинника:
- Механізм: кварцовий MIYOTA, вироблений в Японії, працює від акумулятора.
- Корпус: пластиковий.
- Скло: з прозорого пластику, легко полірується - плоске
- Ремінець: пластиковий
- Водостійкість: клас водостійкості - 50М. Ви можете плавати, але не натискайте кнопки під водою.
Кольори:
- футляр: чорний
- циферблат: чорний і графітовий
- смуга: чорна
- руки: срібло
Розміри:
- конверт: ширина 44 мм , висота 48 мм
- циферблат: діаметр 35 мм
- ширина ремінця: 20 мм
- товщина годинника: 10 мм
- окружність годинника від 15,5 см до 22,5 см
Вага годинника: 35 г
Гарантія:
На годинник надається 36-місячна гарантія.
Гарантія
|
36 місяців |
Колір ремінця
|
Чорний |
Колір циферблата
|
Чорний |
Матеріал ремінця
|
Пластик |
Механізм
|
Кварцовий |
Стать
|
Чоловічий |
Тип
|
Аналоговий |
Тип скла
|
Акрилове |
Форма циферблата
|
Кругла |
Функції
|
Водонепроникний |
Ширина корпусу, мм
|
44 |
Питання та відповіді, які ми часто отримуємо від покупців:
Якщо взяти бренд Casio, то в Україні є лише два офіційних імпортери цього бренду годинників і саме вони диктують свої ціни для всіх решти магазинів. В Польщі ж ситуація зовсім інша і ціни не такі високі.
Ситуація з іншими брендами аналогічна.
Абсолютно всі годинники, які представлені на нашому сайті clocker.com.ua, являються оригінальними і продаються в оригінальному пакуванні, з гарантійним талоном/картою, інструкцією на англійській мові (якщо вона передбачена виробником) та з нашим фіскальним чеком, який підтверджує Вашу купівлю в нашому магазині.
Передплата потрібна для того, щоб покрити логістичні витрати доставки годинника з Польщі та його повернення в разі відмови покупця.
Практика показує, що є приблизно 5% людей, які замовляються товар, підтверджують своє замовлення менеджеру, далі ми замовляємо годинник і через 1-3 днів отримуємо повідомлення, що "я передумав/ла"... а годинник вже оплачений і в дорозі в Україну.
Купівля в інтернеті - це завжди ризиковано, але варто пам'ятати, що можна перевірити продавця по основним критеріям:
- відгуки про магазин в інтернеті. Якщо поганих відгуків не має - це добре, а хороші відгуки рідко хтось пише просто так)) особисто Ви витрачаєте свій час, щоб залишити відгук після купівлі? Практика показує що лише 5-10% покупців залишають свій відгук, хоча ми просимо це зробити усіх. Відгуки про наш магазин можете прочитати ТУТ.
- чи продавець офіційно зареєстрований як ФОП чи юридична організація. Просіть надати банківський рахунок ФОПа для внесення оплати/передплати, якщо магазин викликає сумніви.
Ми працюємо офіційно як ФОП Петрук Микола Володимирович, ЄДРПОУ 3362605137 та надаємо фіскальні чеки всім покупцям. - чи продавець може надати "живі" фото даного товару чи фото-підтвердження своєї діяльності. Адже якщо продавець може надіслати вам безліч "живих" фото, а не взятих з просторів інтернету, тоді відразу видно, що людина продає не "на словах", а на ділі.