Чоловічий годинник BULOVA 98B254
- Виробник: Bulova
- Модель: BULOVA 98B254
- Гарантія: 24 місяці
- Колір ремінця: Чорний
- Колір циферблата: Срібний
- Матеріал ремінця: Натуральна шкіра
- Механізм: Кварцовий
- Стать: Чоловічий
- Тип: Аналоговий
- Тип скла: Мінеральне
- Форма циферблата: Кругла
- Функції: Календар
- Ширина корпусу, мм: 39
Опис годинника BULOVA 98B254
Чоловічий годинник BULOVA 98B254
Чоловіча модель Bulova 98B254 це висококласний годинник у стилі ретро. Сталевий корпус підвішувався на чорному шкіряному ремінці. Поточний день місяця буде вказувати штамп з датою на 3 годині Безсумнівним плюсом моделі Bulova 98B254 є невелика товщина корпусу , всього 7 мм, його можна заховати під рукав сорочки. Мінімалістичний дизайн додає йому класу, він стане чудовим доповненням до класичного повсякденного стилю. До годинника йде оригінальна коробка виробника, яка з успіхом може служити подарунковою упаковкою.
Bulova - відомий і впізнаваний бренд у світі годинників. Історія цього американського бренду доводить довговічність і точність виробів з їх логотипом. Для виробництва товарів бренду використовуються тільки найякісніші матеріали. Найкращим доказом довговічності годинників Bulova є місія Apollo 11, в якій брали участь годинники бренду. У нашому інтернет-магазині ви можете знайти елегантні та класичні годинники цього американського виробника.
Характеристики годинника:
- Механізм: кварцовий - зроблено в Японії
- Дата: індикатор дня місяця
- Корпус: сталь
- Скло: високоякісне мінеральне скло, стійке до подряпин
- Ремінець: шкіра
- Водонепроникність: клас водонепроникності - WR. Стійкий до дощу та бризок
Кольори:
- корпус: сріблястий
- циферблат: сріблястий
- ремінець: чорний
- стрілки: червоне золото
Розміри:
- корпус: ширина 39 мм, висота 46 мм
- циферблат : діаметр 35 мм
- ширина ремінця: 20 мм
- товщина годинника: 7 мм
- окружність годинника від 16,5 до 21,5 см
Гарантія:
Гарантія на годинник становить 24 місяці.
Гарантія
|
24 місяці |
Колір ремінця
|
Чорний |
Колір циферблата
|
Срібний |
Матеріал ремінця
|
Натуральна шкіра |
Механізм
|
Кварцовий |
Стать
|
Чоловічий |
Тип
|
Аналоговий |
Тип скла
|
Мінеральне |
Форма циферблата
|
Кругла |
Функції
|
Календар |
Ширина корпусу, мм
|
39 |
Питання та відповіді, які ми часто отримуємо від покупців:
Якщо взяти бренд Casio, то в Україні є лише два офіційних імпортери цього бренду годинників і саме вони диктують свої ціни для всіх решти магазинів. В Польщі ж ситуація зовсім інша і ціни не такі високі.
Ситуація з іншими брендами аналогічна.
Абсолютно всі годинники, які представлені на нашому сайті clocker.com.ua, являються оригінальними і продаються в оригінальному пакуванні, з гарантійним талоном/картою, інструкцією на англійській мові (якщо вона передбачена виробником) та з нашим фіскальним чеком, який підтверджує Вашу купівлю в нашому магазині.
Передплата потрібна для того, щоб покрити логістичні витрати доставки годинника з Польщі та його повернення в разі відмови покупця.
Практика показує, що є приблизно 5% людей, які замовляються товар, підтверджують своє замовлення менеджеру, далі ми замовляємо годинник і через 1-3 днів отримуємо повідомлення, що "я передумав/ла"... а годинник вже оплачений і в дорозі в Україну.
Купівля в інтернеті - це завжди ризиковано, але варто пам'ятати, що можна перевірити продавця по основним критеріям:
- відгуки про магазин в інтернеті. Якщо поганих відгуків не має - це добре, а хороші відгуки рідко хтось пише просто так)) особисто Ви витрачаєте свій час, щоб залишити відгук після купівлі? Практика показує що лише 5-10% покупців залишають свій відгук, хоча ми просимо це зробити усіх. Відгуки про наш магазин можете прочитати ТУТ.
- чи продавець офіційно зареєстрований як ФОП чи юридична організація. Просіть надати банківський рахунок ФОПа для внесення оплати/передплати, якщо магазин викликає сумніви.
Ми працюємо офіційно як ФОП Петрук Микола Володимирович, ЄДРПОУ 3362605137 та надаємо фіскальні чеки всім покупцям. - чи продавець може надати "живі" фото даного товару чи фото-підтвердження своєї діяльності. Адже якщо продавець може надіслати вам безліч "живих" фото, а не взятих з просторів інтернету, тоді відразу видно, що людина продає не "на словах", а на ділі.